středa 29. května 2013

AL@HA!


Tohle je můj první článek na novém blog. Pro ty co mě znají z mého současného blogu: klídek, tamten ještě nekončí xD Plánuju ho udržet naživu aspoň dalších deset let, ikdybych ho musela krmit kapačkou.Tak a teď pro ty co mě nezají (ne že bych zvažovala existenci takových osob, jak by mě asi našli? Ale Hádes-diž), něco o mě.
Čao, jsem Anti. To je zkratka dvou slov: Ukecaná Antitalentka. Ikdyž onen dlouhý název se neuchytil, takže může býti ignorován. Svůj hlavní blog jsem založila asi tak před 3/4 rokem. Ne že bych s ním měla problém, ale jelikož je hlavně o povídkách, tak nemám moc motivaci psát něco jiného.
Možná se ptáte (ale spíš ne) "Když kašle na ten starej, proč si zakládá ještě jeden?". To je celkem jednoduchý.. ráda píšu. Povídky mě začnou štvát, ale ony mozkové výlevy, které kdosi překřtil na "Deníky", nikdy. A jako bonus jsem zjistila, že navštěvování psychologa jednou za dva týdny je pro mě málo.
Řekla jsem o mě, ale zatím to o mě moc nebylo.. já vím. Takže.. o mě. Je mi čerstvích 16, studuju gympl. Jsem.. průměrný/podprůměrný student, jak se to tam vezme. Jsem.. jiná než ostatní. Lidé co mě znáte, všimli jste si? Neřekla jsem retardní/divná/outsiderská/loserská/dementní ani jiný mě urážející slovo. Ano ano, podle mí psychoušky sem se ZLEPŠILA (to na vás budu vytahovat ještě dlouho.. LETS SUPRISE!).

Zase jsem se zakecala, takže.. jsem jiná. A ikdyž jsem řekla, že to nepoužiju, tak jsem.. mírně řečeno outsider. Své psychické problémy na vás nebudu vytahovat.. zatím. To si nechám na jiný článek.
Každopádně.. k zájmům a podobným tématům: řekla bych knížky, ikdyž to se v poslední době dost omezilo na úkor filmů, sérošů a šprtání (bacha! to není hobby). Ale zpět k těm zájmům:
Knížky, jsem knihomolka, nejvíc miluju: série Percy Jackson a Bohové Olympu od Rickyho Riordana, Jezdci Časem a Dědictví rodu Trnhoffů (obojí od pana Týpek-jehož-jméno-si-nepomatuju) a konečně: Supernatural od Carvera Edlunda (xDD).
Tak jo.. retardní autorko, jestli tě přešel tvůj nesmyslný záchvat smíchu, tak bys mohla nahodit IQ a začít se chovat jako normální člověk.. jinak se na tebe ty lidi vys*rou. Navíc je ten článek už tak dost dlouhej (stará dobrá samomluva).
Tak  jo.. pro ty co nepochopili.. Supko patří do další kategorie, jinak řečeno do seriálů (C. Edlund, imaginární autor ze seriálu.. to je fuk.. nemá cenu vysvětlovat). Takže.. ze sérošů: Supernatural, Lovci Lebek, první dvě série Misfits, Leverage (Dokonalý podraz~ top) a mnoho dalších.
No a abych to zrychlila.. pak jsou tu filmy.. u těch se snažím nehledat oblíbence, idkyž upřímě.. pár by jich tu bylo. Ale ty vám řeknu jindy. Pro teď si musíte vystačit s onou roztomilou skutečností, že jsem..ee.. totální GEEK/nerd (už mi chybí jenom Red Dwarf a starej Star Trek *novej sem vyděla* a budu mít komplet vzdělání) a bývalá OTAKU.
Takže nazávěr odkaz na můj starý blog(ukecana-antitalentka.blog.cz) a
Ciao příště >:DD
----------------------------------
Pro neznalé: 
Nerd: Magor na Sci-fi
Otaku: Anime-maniak

2 komentáře:

  1. Ou, Anti! Vítám tě na blogspotu :D *Zamyšleně se rozhlíží.* Máš to tu pěkný. Mimochodem, víš, jak jsem se lekla, když jsem uviděla v tvým článku velkej odkaz? *Ano, ten článek si přečetla až potom :D* No, nic naštěstí se neděje nic, kvůli čemu bych měla dostat infarkt :D Baví mě číst tvoje deníčky, takže budu stálým čtenářem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mari, Mari, Mari xDD Proč si se všichni nejdřív leknou a pak asi až přečtou o co go? Jako moje babička, žila v přesvědčení, že Japonci strkaj kočičky do flašek, dokud sem jí neřekla, že v tom článku píšou, že je to fotomontáž.. v tom článku u kterého se jenom koukla na obrázky a došla k názoru, že je to týrání zvířat xDDD
      No to je fuk.. kašlu na to :DD Díky ti můj jediný čtenáři *o*

      Vymazat

Líbil/nelíbil se vám můj článek? Tak dopřejte svým prstům pohyb a napište mi aspoň krátký komentář *supercuteface* ♥.♥